Content marketing a SEO

Aby móc zrozumieć jak ważną rolę odgrywa Content marketing w SEO należy najpierw rozumieć, co oznaczają te dwa terminy. SEO jest to zbiór różnych działań, za pomocą których wypromowana zostaje strona internetowa, zwłaszcza w wyszukiwarce  Google. Jest to zadanie bardzo wymagające i długotrwałe. Z kolei content marketing to pewne działanie, można nawet nazwać je obecną filozofią wdrażaną podczas tworzenia stron oraz portali. Chodzi w niej o to, aby w taki sposób zintegrować tekst, filmy oraz grafikę, aby zainteresowała ona użytkownika, jednak nie tylko pod względem estetyki, ale przede wszystkim pod względem treści – oryginalnej, autentycznej i ciekawej.

Można zapytać co ma wspólnego jedno z drugim? Ma wiele, ponieważ jednym z działań SEO jest właśnie optymalizacja treści. Aby zrozumieć to jeszcze łatwiej odwiedź stronę http://white-net.pl/oferta/pozycjonowanie i zapoznaj się z infografiką zamieszczoną na tej stronie.

Algorytmy Google bardzo konsekwentnie walczą z nieuczciwością oraz z nic nie wnoszącymi treściami na stronach internetowych. Zatem, content marketing po pierwsze, umacnia pozycję pozycjonowanej strony internetowej w wyszukiwarce Google, a pod drugie wpływa na rzeczywistą ilość odwiedzin na stronę. Użytkownicy, klienci oraz potencjalni klienci doceniają zaangażowanie oraz całość treści na stronie, dlatego na witrynę solidnie zbudowaną, z wysokiej jakości treściami, wchodzą często i chętnie. Treść na stronie internetowej powinna być zatem wciągająca, naturalna, pisana z myślą o użytkowniku, skalowalna, a także multimedialna, bo treści na stronie to nie tylko teksty, ale również zdjęcia, wideo oraz grafiki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *