Czym jest kampania remaraketingowa?

Obecnie działań marketingowych, które mają na celu zwiększenie zainteresowania daną firmą, jak i jej produktami jest całe mnóstwo. O jednych słyszał każdy z nas. Inne natomiast są dla większości czarną magią. Na pewno jest tak w przypadku remarketingu, który, mimo iż jest bardzo skuteczny, to w dalszym ciągu dla wielu pozostaje zagadką. Na pewno warto jest to zmienić, ponieważ kampania remaraketingowa w ogólnym planie marketingowym może przynieść wiele korzyści.

Internetowy trop

Zacznijmy tutaj od tego, że każdy internauta zostawia po sobie ślad w postaci tak zwanych ciasteczek. Możemy powiedzieć, że jest to nic innego jak internetowy trop, który zaprowadzi nas do klienta zainteresowanego ofertą danej firmy. Reklamy produktów, które wcześniej go interesowały, ale nie dokonał on ich zakupu, będą pojawiały się wszędzie, na portalach społecznościowych, serwisach informacyjnych, itp. Dzięki temu taką reklamę ma on zawsze przed sobą i być może zdecyduje się na zakup danego produktu. Jednak taka kampania remaraketingowa jest bardzo atrakcyjna z jeszcze jednego powodu.

Niska cena

Warto mieć na uwadze, że kampania remarketingowa to reklama PPC, czyli Pay Per Click. W praktyce oznacza to tylko tyle, że płacimy tutaj dopiero za skuteczną reklamę, a więc tylko za kliknięcie w nią. Dzięki temu możemy też dokładnie zaplanować wydatki poświęcone na reklamę i nie przekraczać zakładanego wcześniej budżetu. Z pewnością jest to forma reklamy, która jest niezwykle skuteczna.

One Reply to “Czym jest kampania remaraketingowa?”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *